Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Смарт-вібратор для пар Satisfyer Double Joy із широким кліторальним стимулятором

В наявності
Артикул: ON0022
1 999.00 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Виберіть колір

Найкраще рішення для пар, які цінують різноманітність, і для тих, хто тимчасово опинився далеко один від одного! Купити вібратор для пар Satisfyer Double Joy Black — це означає, відчути максимальну близькість у будь-якій точці світу, і повністю поринути у відчуття, коли ви поряд. Два мотори, вібрації в 10 режимах без смартфона та в нескінченній кількості режимів під час під’єднання до смартфона, неймовірна гнучкість та просте керування роблять цей вібратор одним із найкращих партнерських гаджетів. У вашому розпорядженні безліч віброрежимів, створення власних патернів, синхронізація з музикою, голосове керування та доступ до ритмічних малюнків, створених іншими — усе для реалізації фантазій.

Привабливий і простий у використанні вібратор для пар, який точно вам підійде, адже він ідеально підлаштовується під ваші анатомічні особливості завдяки своїй гнучкості. Зверніть увагу на більш широку частину іграшки, яка стимулює клітор. Дотримуючись відгуків та побажань клієнтів, виробник зробив її значно ширшою. Тепер під час використання вібратора для пар Satisfyer Double Joy Black, не буде втрачатися контакт із клітором і не буде приводу відриватися від задоволення! Крім того, він:

  • стимулюватиме вагіну жінки та пеніс чоловіка для незабутніх взаємних переживань;

  • впливає на клітор для дивовижних подвійних оргазмів;

  • має спеціальну опуклість на зовнішній частині, яка ідеально лягає на клітор для його стимуляції;

  • має справді велику кнопку керування — на прохання клієнтів вона збільшена, легко намацується і просто натискається;

  • працює в 10 режимах вібрації без смартфона;

  • приємний на дотик і покритий безпечним силіконом;

  • має надзвичайно широкі можливості керування зі смартфона, як свого, так і партнера.

Для синхронізації зі смартфоном вібратора для пар Satisfyer Double Joy необхідно встановити застосунок Satisfyer Connect (для iOs або Android) та запустити його. Дотримуючись підказок на екрані, знайдіть вібратор і підтвердьте з’єднання. Після цього ви зможете вибрати з меню такі варіанти для гри:

  1. Відтворювані програми: 6 програм, які ви можете змінювати та доповнювати за власним бажанням. Тут же будуть ваші збережені патерни.

  2. Керування в реальному часі: просто водіть пальцем по екрану в бажаному ритмі.

  3. Фоновий звук: дає змогу керувати голосом — чим голос голосніше, тим інтенсивніша вібрація.

  4. Музичний настрій: іграшка вібруватиме в ритмі вашої музики. Використовує завантажені файли або під’єднується до Apple Music або Spotify. Можна створювати свої плейлисти!

  5. Передача керування партнеру, у якій точці світу він не був.

 

Довжина частини, що вводиться 7,5 см, діаметр частини, що вводиться - овал 26,5×16,05 мм

Країна виробника Китай
Бренд Satisfyer, Німеччина
  • Доставка товарів на відділення "Нова Пошта"
  • Термін відправки: 1-3 робочих дні. 
  • Вартість: Згідно тарифів перевізника Нова Пошта.
  • Товар доставляєтся сервісом «Нова Пошта» у вигляді поштового відправлення на відділення або адресною доставкою.
  • Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу сервісу «Нова Пошта», а також інших третіх осіб.
  • Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються при умові компенсації транспортних затрат (послуг «Нової пошти» по доставці в обидві сторони).
  • У випадку оплати замовлення за допомогою послуги «Накладного платежу» Покупець додатково сплачує на місці комісію за послугу «Нової пошти» (20 грн + 2% від оціненої вартості товару)
  • Безготівкова оплата при оформленні замовлення на сайті:
  • Власники карток Visa і MasterCard можуть повністю сплатити замовлення в момент його оформлення. (в т.ч через сервіси Приват24, LiqPay). При отриманні замовлення, сплачуєте тільки вартість його доставки.

‌‌При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками несправності або браку або повний опис бракованого виробу: коли покупець отримав товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «покупець сказав не працює», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися за гарантією не будуть.

Приклади правильного опису браку: «Товар було продано 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися — індикатор заряду горить, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2017, після 3-х режимів — режими не перемикаються. Видимих ​​механічних пошкоджень немає і тп.

Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок. 

Витрати на пересилання браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в строк більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилку включають оплату за доставку товару до нас та відправку заміни.

Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. 

Під час відправлення браку відправник зобов’язаний якісно упаковати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.

Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером від 2 до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання акумулятора).

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості:

ЩО ТАКЕ товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
 

Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна і постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір’яні та пухові вироби;
  • рукавиці;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати і засоби;
  • предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.
     

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, або зв'язатися за будь-якими контактами, які вказані в розділі "Контакти": +38093-756-04-14 . Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку, при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.


БАЖАЄТЕ ОБМIНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати або зв'язатися за контактами, які вказані в розділі "Контакти": ++38093-756-04-14. Обмін товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПРИ ОБМIНI ТОВАРУ? У цьому випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.


ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту, та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору