Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Мастурбатор Tenga Aero Silver

В наявності
Артикул: PS12-1826
2 507.05 грн
2 639.00 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Познайомтеся з Tenga Aero Silver — мастурбатором, який вражає своїм футуристичним дизайном та інноваційними технологіями. Цей стильний гаджет відрізняється унікальною системою регулювання вакууму, що дозволяє контролювати тиск і силу всмоктування для максимально персоналізованого досвіду. Просто обертайте кільце на корпусі, щоб знайти свій ідеальний рівень інтенсивності!

Інноваційна внутрішня текстура з хвилеподібними виступами створює відчуття, що нагадують ніжні дотики та обійми. Виготовлений із м'якого, високоякісного матеріалу, Tenga Aero Silver забезпечує комфорт і реалістичність під час кожного використання. А завдяки змінній вставці, очищення стає простим і гігієнічним.

Tenga Aero Silver — мастурбатор, який поєднує в собі сучасний дизайн та технологічну досконалість, даруючи вам досвід майбутнього вже сьогодні!

Матеріал: м'який TPE (термопластичний еластомер), гіпоалергенний.

Легкість у догляді: змінна вставка для швидкого очищення.

В комплекті з іграшкою йде лубрикант Tenga Hole Lotion 20 мл в комплекті.

Використовувати з лубрикантами і той-клінерами тільки на водній основі. Необхідно обробляти матеріал відновлюючою пудрою.

Склад лубриканта: Water, Glycerin, Sodium Polyacrylate, Ethanol, Hydroxyethylcellulose , Phenoxyethanol, Methylparaben, EDTA-2Na, Polysorbate 80, Sorbitan Cocoate, Fragrance.

Розміри:

- загальна довжина: 17,3 см;

- робоча довжина: 15,0 см;

- діаметр: 4,5 см.

Виробник: Tenga, Японія

Країна походження: Японія

Матеріал ТПЕ - термопластичний еластомер, силікон
Країна виробника Японія
Бренд Tenga, Японія
Водонепроникність Так (IPX7)
  • Доставка товарів на відділення "Нова Пошта"
  • Термін відправки: 1-3 робочих дні. 
  • Вартість: Згідно тарифів перевізника Нова Пошта.
  • Товар доставляєтся сервісом «Нова Пошта» у вигляді поштового відправлення на відділення або адресною доставкою.
  • Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу сервісу «Нова Пошта», а також інших третіх осіб.
  • Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються при умові компенсації транспортних затрат (послуг «Нової пошти» по доставці в обидві сторони).
  • У випадку оплати замовлення за допомогою послуги «Накладного платежу» Покупець додатково сплачує на місці комісію за послугу «Нової пошти» (20 грн + 2% від оціненої вартості товару)
  • Безготівкова оплата при оформленні замовлення на сайті:
  • Власники карток Visa і MasterCard можуть повністю сплатити замовлення в момент його оформлення. (в т.ч через сервіси Приват24, LiqPay). При отриманні замовлення, сплачуєте тільки вартість його доставки.

‌‌При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками несправності або браку або повний опис бракованого виробу: коли покупець отримав товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «покупець сказав не працює», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися за гарантією не будуть.

Приклади правильного опису браку: «Товар було продано 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися — індикатор заряду горить, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2017, після 3-х режимів — режими не перемикаються. Видимих ​​механічних пошкоджень немає і тп.

Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок. 

Витрати на пересилання браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в строк більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилку включають оплату за доставку товару до нас та відправку заміни.

Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. 

Під час відправлення браку відправник зобов’язаний якісно упаковати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.

Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером від 2 до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання акумулятора).

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості:

ЩО ТАКЕ товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
 

Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна і постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір’яні та пухові вироби;
  • рукавиці;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати і засоби;
  • предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.
     

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, або зв'язатися за будь-якими контактами, які вказані в розділі "Контакти": +38093-756-04-14 . Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку, при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.


БАЖАЄТЕ ОБМIНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати або зв'язатися за контактами, які вказані в розділі "Контакти": ++38093-756-04-14. Обмін товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПРИ ОБМIНI ТОВАРУ? У цьому випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.


ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту, та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору