Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Смартвібратор-кролик Satisfyer Hug Me Pink, 2 мотори, діаметр 4,2см, широка кліторальна частина

В наявності
Артикул: SO6274
2 549.00 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань

Новий погляд на вібратори-кролики! Пропонуємо купити смартвібратор-кролик Satisfyer Hug Me — вібратор шикарної форми для глибокої стимуляції точки G та одночасних пестощів клітора. Гнучкий вигнутий відросток ніжно вібрує та впливає на тисячі нервових закінчень у кліторі. Стовбур також добре гнеться й підлаштовується під анатомію кожної жінки. 12 режимів вібрації (без додатка), 2 незалежні мотори та повна водонепроникність — усе, що потрібно для глибокої насолоди! Під час під’єднання до смартфона відкриваються нескінченні можливості: створення власних режимів, вібрація в ритмі музики, передача керування на відстані та багато іншого. Гарний, сучасний та функціональний вібратор. Смартвібратор-кролик Satisfyer Hug Me характеризується незвичайним дизайном із гнучкими частинами. Особливості смартвібратора: два незалежні мотори, один у стовбурі, другий — у кліторальному відростку; по 12 режимів роботи для кожного двигуна (без синхронізації зі смартфоном), є і рівні, і ритмічні; гнучкий потовщений стовбур для ідеальної стимуляції точки G: ви зможете відрегулювати положення вібратора, навіть коли він уже всередині; вигнутий та пружний кліторальний відросток із додатковою опуклістю максимально щільно та ніжно прилягає до клітора, при цьому глибоко стимулює і сам клітор, і прилеглу зону; с товбур додатково текстурований; розмір забезпечує приємне відчуття тиску на точку G: загальна довжина 21 см, ввідна довжина 12 см, максимальний діаметр 4,2 см; безпечний силікон преміальної якості; руків’я-кільце для комфортного захвату; повна водонепроникність (IPX7). Щоб отримати максимальне задоволення й доступ до всіх можливостей іграшки, необхідно встановити застосунок Satisfyer Connect (є і для iOs, і для Android). Вібратор-кролик можна синхронізувати зі смартфоном або планшетом, і він ніколи вам не набридне! Функціонал вібратора просто безмежний: створення власних режимів вібрації, у додатку мотори працюють і синхронно, і автономно, то ж ви можете окремо налаштувати обидва типи стимуляції; додаткові патерни вібрації з можливістю регулювання інтенсивності кожного мотора окремо; робота обох моторів у ритмі вашої улюбленої музики (додайте треки в плейлист прямо в додатку або вмикайте їх у Spotify); вібрації у ритмі зовнішніх звуків: голос, фільм, та хоч футбольний матч — ви відчуєте кожен звук; кнопка-бустер: моментальне вмикання обох моторів на максимальній інтенсивності на 20 секунд за будь-якого режиму; доступ до постійно поповнюваної бази користувача патернів і можливість публікувати свої режими; любовні історії Remotyca англійською чи російською мовою: вібратор працюватиме в ритмі начитування тексту. Смартвібратор-кролик Satisfyer Hug Me простий в очищенні, достатньо мити його теплою водою з нейтральним милом або використовувати спеціальний засіб. Не забувайте про лубрикант на водній основі. 2 незалежні мотори 12 режимів вібрації для кожного двигуна загальна довжина 21 см ввідна довжина 12 см максимальний діаметр 4,2 см відросток (частина з вібрацією) 5 см час роботи до 50 хвилин час заряджання 4,5 години водонепроникний (IPX7) робота через застосунок

Країна виробника Китай
Діаметр 42
Живлення вбудовані акумулятори
  • Доставка товарів на відділення "Нова Пошта"
  • Термін відправки: 1-3 робочих дні. 
  • Вартість: Згідно тарифів перевізника Нова Пошта.
  • Товар доставляєтся сервісом «Нова Пошта» у вигляді поштового відправлення на відділення або адресною доставкою.
  • Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу сервісу «Нова Пошта», а також інших третіх осіб.
  • Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються при умові компенсації транспортних затрат (послуг «Нової пошти» по доставці в обидві сторони).
  • У випадку оплати замовлення за допомогою послуги «Накладного платежу» Покупець додатково сплачує на місці комісію за послугу «Нової пошти» (20 грн + 2% від оціненої вартості товару)
  • Безготівкова оплата при оформленні замовлення на сайті:
  • Власники карток Visa і MasterCard можуть повністю сплатити замовлення в момент його оформлення. (в т.ч через сервіси Приват24, LiqPay). При отриманні замовлення, сплачуєте тільки вартість його доставки.

‌‌При виявленні браку необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками несправності або браку або повний опис бракованого виробу: коли покупець отримав товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «покупець сказав не працює», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися за гарантією не будуть.

Приклади правильного опису браку: «Товар було продано 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися — індикатор заряду горить, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2017, після 3-х режимів — режими не перемикаються. Видимих ​​механічних пошкоджень немає і тп.

Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок. 

Витрати на пересилання браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в строк більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилку включають оплату за доставку товару до нас та відправку заміни.

Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. 

Під час відправлення браку відправник зобов’язаний якісно упаковати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.

Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.

Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером від 2 до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання акумулятора).

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну:

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості:

ЩО ТАКЕ товари належної якості? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережено їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.
 

Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна і постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір’яні та пухові вироби;
  • рукавиці;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати і засоби;
  • предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.
     

ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, або зв'язатися за будь-якими контактами, які вказані в розділі "Контакти": +38093-756-04-14 . Повернення товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому випадку, при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ПОВЕРНУТЬ ГРОШІ? Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.


БАЖАЄТЕ ОБМIНЯТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того щоб узгодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати або зв'язатися за контактами, які вказані в розділі "Контакти": ++38093-756-04-14. Обмін товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПРИ ОБМIНI ТОВАРУ? У цьому випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.


КОЛИ ВІДПРАВЛЯТЬ ТОВАР НА ОБМІН? Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар.


ЩО РОБИТИ ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ЗНАЙШЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту, та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.


ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.


Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору